Bezorgen

Vind hier antwoord op al je vragen omtrent de bezorging van je bestelling.

Veel gestelde vragen

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Wat vervelend dat je je bestelling nog niet in huis hebt! Er zijn een paar dingen die je zelf kunt nakijken:

- Bekijk de Track & Trace van je bestelling
Deze vind je in je verzendbevestiging (email) of in je account. Hier kun je nagaan of je bestelling misschien is vertraagd bij het verzendbedrijf.

- Check het bezorg adres
Natuurlijk heb je deze goed ingevuld, maar het kan nooit kwaad om dit tóch even te controleren. Inclusief de postcode.

- Check je mail
Misschien heb je een "niet-thuis" bericht ontvangen van de bezorger? Dan is je bestelling misschien bij de buren bezorgd. Niet altijd krijg je een briefje in de brievenbus wanneer dit het geval is. Check ook de eventuele app van de betreffende bezorger.

Nog niet kunnen vinden?
Wacht een paar dagen af, een enkele keer komt het helaas voor dat een pakket om onduidelijke reden vertraagd is maar na een paar dagen "gewoon" bezorgd wordt.
Heb je het 14 dagen na de oorspronkelijke bezorgdatum nog niet ontvangen of kun je niet zo lang wachten? Neem dan graag contact op met onze klantenservice. Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Vanaf welk bedrag verzenden jullie gratis?

Vanaf €100,- bezorgen wij je bestelling gratis thuis. Daaronder rekenen we €6,50 verzendkosten.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Als je je bestelling vóór 20:00 uur plaatst en betaald hebt zorgen wij ervoor dat die nog dezelfde avond wordt meegegeven aan de bezorger. In bijna alle gevallen betekent dat dat je je bestelling de volgende dag (uitgezonderd zondag) zult ontvangen.

Wat is de status van mijn bestelling?

Je kunt altijd de status van je bestelling zien in je account. Hier vind je info of wij je betaling hebben ontvangen bijvoorbeeld en of wij je bestelling al hebben meegegeven aan de vervoerder. Wanneer beschikbaar vind je hier ook de Track & Trace code van je bestelling.

Toch nog een vraag?